Data en informatie
Algemene informatie voor ouders
Deelnemen aan de Zomerkampen is een geweldige belevenis. Niet alleen voor de honderden kinderen die elk jaar weer meedoen, maar ook voor de tientallen vrijwilligers die dit mogelijk maken. Hoe dat precies komt, weet niemand. Het is wervelend, spannend en uitdagend. Eigenlijk moet je er aan hebben meegedaan, dan weet je pas wat ZOKA is.
Data Zomerkampen 2025
- Week 1: 7 juli 2025 t/m 12 juli 2025
- Week 2: 14 juli 2025 t/m 19 juli 2025
- Week 3*: 21 juli 2025 t/m 25 juli 2025
* Week 3 is voor kinderen die meer structuur en begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld kinderen in het speciaal (basis)onderwijs.
Locatie en kosten
Het Jongerenkamp vertrekt ook vanaf het kampterrein op landgoed Sparrenhof. Daarna vertrekken de jongeren naar verschillende locaties in de omgeving van Tilburg.
Gratis deelname met Bredapas of Voedselbank-kaart!
Veel kinderen groeien op in gezinnen met weinig geld. Wij willen ook deze kinderen een fantastische vakantie geven. Dat doen we in samenwerking met onze sponsors en de gemeente Breda.
Heeft uw kind een Bredapas of bent u lid van de Voedselbank? Vul dan bij de inschrijving het nummer van de Bredapas of Voedselbank-kaart in. Dan kan uw kind gratis een weekje mee op kamp.
Opening en sluiting
Op de maandag aan het begin van de kampweek wordt u tussen 10:00 en 10:45 uur op het kampterrein verwacht. Er vindt een algemene opening plaats.
De afsluiting van de kampweek voor week 1 en 2 is op zaterdagochtend en voor week 3 op vrijdagochtend tussen 10:00 en 10:30 uur, hierbij is per kamp een gezamenlijke afsluiting.
Op het kampterrein zijn honden verboden. Denk hieraan bij het wegbrengen en ophalen van uw kind(eren).
Deelnemersboekje en deelnemersbijdrage
Als uw kind geplaatst kan worden voor de zomerkampen, ontvangt u per e-mail een bevestiging en een digitaal informatieboekje over de zomerkampen. Hierin vindt u alle informatie over de zomerkampen.
Wij verzoeken u vervolgens om de deelnemersbijdrage binnen 2 weken te betalen door middel van de bijgevoegde factuur. Vermeld altijd de naam van het kind en het inschrijfnummer bij de betaling!!
Let op: deelname is pas definitief als de deelnemersbijdrage bij ons binnen is. Om kosten te besparen, versturen wij geen schriftelijke bevestiging dat de deelnemersbijdrage is ontvangen. Dit kunt u controleren op uw eigen afschriften.
Annuleren
Wilt u de inschrijving van uw kind(eren) annuleren, mailt u dan naar administratie@zomerkampenbreda.nl. Binnen 14 dagen na aanmelding is annuleren geheel kosteloos. Voor annuleren tot één maand voor het kamp rekenen we € 5,00 administratiekosten. Annuleert u binnen één maand voor het kamp, dan brengen wij de helft van het kampgeld in rekening ten gevolge van het reserveren van een plaats op kamp. Bij annulering in het weekend voorafgaand aan het begin van kamp, welke telefonisch dient te geschieden, of bij het niet komen opdagen, wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. In geval van ziekte dient er een doktersverklaring overlegd te worden, voordat er tot terugbetaling overgegaan kan worden.
Geschillen
Bij geschillen, danwel zaken waar niet in is voorzien beslist te allen tijden het bestuur van de Stichting Zomerkampen Breda.